onsdag 14 mars 2012

Vaccination och massa lek...

Hej alla!
Det var länge sedan jag lade ut ett nytt inlägg, förlåt!
Det har varit lite fullt upp denna vecka.
Igår var vi hos veterinären för att Milo skulle få sin 12-veckors vaccination. Jag och mina lilla-systrar satt i väntrummet och jag måste säga, han var en riktig liten "drama-king"!
Det hördes över hela kliniken!
Men det var bara av ren rädsla. Annars gick det jätte-bra. Efter besöket fick han en ny leksak och då glömde han det hela.

Jag hade ju lovat på sista inlägget att det skulle komma en video när jag tränade med honom. Så här är det och visst är han duktig!?





4 kommentarer:

  1. Hej Clara! Vad duktiga ni är med träningen. Vi tränar också en hel del. Idag har jag pratat med en tjej här i Tyresö om att gå privatkurs hos henne med Nova under våren. Pratade också med en tjej som hade en annons på blocket som går hundinstruktionsutbildning och kommer att ha kurser under maj månad kostnadsfritt, det ingår i hennes utbildning, vi kom med i valpkursen. Det ska bli jätte kul. Nova fick sin vaccin i måndagskväll, det gick jätte bra, hon sa inte ett pip. Ha det så gott! Hälsningar Christina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christina!
      Vad glad jag blir!
      Snälla, skulle du kunna skicka mig ditt telefonnummer så att vi kan prata?
      MvH
      Clara

      Radera
  2. Bra jobbar Clara!! vad duktig han är!
    för alla som inte hinner gå kurs, kan jag rekommendera denna.

    http://stockholm.hundenshus.com/kurser/cillas-valpskola-pa-natet

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Mitt hem nr är: 08-7427954 och mitt mob nr är: 0709-770836. Vad kul, ring!
    Mvh Christina

    SvaraRadera