söndag 18 mars 2012

Milo på upptäcktsfärd!

Det är nästan overkligt hur mycket Milo växer. Nu kan man göra fler saker och ta med honom till fler platser. Här har jag gjort en lista på platserna han har varit i:


  • Tågstationen
  • Brygga (med koppel!)
  • Utanför litet köpcentrum (inte ensam, han var med mig)
  • Promenad-stig
  • Min kompis hus
  • Liten sandstrand utan människor
  • Skog 
  • Och Valpkurs

Han leker, äter, dricker och sover. Idag vaknade jag 6:30 för att ta hand om honom. 

När vi var ute sista gången fick han (och jag) uppleva rädsla.
Det är för att det är början av våren och alla djur och fåglar börjar komma fram. Plötsligt kom värsta stora kråkan över oss och skrek -KRRRAAA KRRRAAA! jättehögt. Milo fick panik och sprang allt han kunde till dörren och hoppade för att jag skulle öppna. Det var nog första gången han hade så bråttom för att komma in. 

Till slut lugnade han ner sig och när jag satte mig bredvid honom på golvet så la han sig mellan mina ben och somnade. Stackars liten, han var helt slut!!!

Här är bilder när han somnade och en video när han tuggar på sitt ben och kom ihåg att titta igenom hela!:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar