fredag 30 mars 2012

Milo och mamma på promenad...

Milo och mamma går ut varje dag medan jag och mina lillasystrar är i skolan. Milo har lärt sig jätte-mycket tack vare valpkursen. Nu kan han till och med gå ut utan koppel!
Han har precis lärt sig sitt namn, och han kommer när man ropar. 
Vi har också hittat två jättebra djuraffärer där vi köper hans saker. Vi var där igår och köpte en riktigt skön överlägg till hans säng. Han sover som en stock!
Jag ska nog lägga ut en bild på den lite senare när jag kommer hem.



Idag har han också varit på stranden med mamma. Just nu har mamma korten och videon men när jag kommer hem laddar jag ner dem. 


I alla fall, här kommer lite bilder och video på när han är på promenad.






På valpkursen lärde vi oss hur man gjorde en promenad mer intressant genom att göma godis och låta valpen hitta den.
HAN HITTADE DEN!!!
 
Milo på promenadstigen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar