tisdag 5 juni 2012

Frågestund!!!

Nu blir det frågestund. Jag vet att jag inte har bloggat på jättelänge. Det var för att jag trodde inte att någon tittade på den. Det är i alla fall en kompis till mig som bad om detta inlägg och det är därför jag gör den.

Snälla, lämna ett kommentar i min blogg när du är inne på den (du kan också göra det anonymt och skriva i kommentaren ditt namn), då vet jag att någon/vilka som tittar.

LÄMNA FRÅGOR!!! Kan vara om mig, min familj eller Milo! Om vad som helst.

Med kärlek...

 Clara och Milo





3 kommentarer:

  1. Vem är så dum och kommenterar något så dumt som kommentaren ovanför?? Säkert en mycket osäker person!!! Bry dig inte Clara är mitt tips ;) <3 <3 <3
    Mina frågor till dig och Milo är.......
    Kan du börja uppdatera varje dag igen??
    Vad är det bästa med Milo??
    Älskar milo att bada och äta???
    Ditt favorit ämne i skolan???
    Vad heter din/dina bästa kompisar???
    Vad heter Milos bästa kompisar???
    Har du det roligt med Milo där hemma?? ( haha troligtvis kan jag svaret! :)
    Säg dom bästa bloggarna du läser! hihi om du läser några såklart!!!
    Gå gärna in på min blogg och lämna en kommentar om du vill :D
    Kramisar
    // Grete

    SvaraRadera
  2. Hej Clara!
    Jag läser din blogg, den är jätte kul att läsa så fortsätt gärna att skriva. Du undrade tidigare vad för kurser vi gått (såg det först nu) Jag har gått tre privat lektioner med Nova, då var det bara jag, Nova och hundinstruktören. Det var bra, vi fick all uppmärksamhet. Nu går vi en valp-kurs med fyra andra valpar, det är också jätte kul, bra socialträning och störning när vi ska träna, kul att träffa andra valpägare också. Vi har gått två gånger och det är tre kvar.
    Det var jätte kul att träffa dej och Milo på Ulriksdal. Jag såg på en av dina bilder en tunnel. Springer Milo i den? Tycker han att den är rolig? Jag tror att jag har en sån liggandes, kanske ska ta fram den till mitt lilla yrväder. Jag fick tips om en rolig aktivitet för vovvarna som jag praktiserat på Nova och hon bara älskar det, hon blir helt till sig när jag tar fram grejerna. Ta en tom mjölk/fil eller annan tetra, lägg i godisar, om det är skruvkork kan du ta bort den innan du ger tetran till Milo, sen ska kan försöka få fram godisarna. Nova bokstavligen biter tetran i tusentals bitar (lite att städa efter alltså) hon tycker den aktiviteten är buskul. Prova den med Milo.
    Ska ni till Emma den 30/6? Vi ska dit, hoppas vi ses då!
    Kram från oss.
    Christina och Nova

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vad kul! Jag visste inte att du läste den.
      Vad kul med valkursen ni går på, var är den någonstans?

      Du har rätt, Vi hittade en tunnel på en loppis och tyckte det kunde vara kul träning för Milo. Det är ganska enkelt att få honom att gå igenom den för att han tycket det är jättekul. På sistonde har han börjat hoppa på och bita på den men det är bara att träna bort.
      Om du har någon hemma ta fram den. Ett tips är att du slänger i en liten godisbit i tunneln och sedan böja sig ner och titta in till andra sidan (där Nova då står), då kommer hon säkert att springa fram till dig! Du kan annars bara skippa godisbiten och bara överraska henne från andra sidan om hon råkar kika dit.

      Bra tips med tetran! Ska prova med Milo. Verkar jättekul men jag är lite orolig att han kommer äta den, han är en hungrig liten rackare!

      Det är klart jag ska komma på valpträffen! Det ska verkligen bli jättekul! Det finns inget bättre än att se sex stycken valpar (om alla nu kommer) leka ha ha det buskul tillsamans!
      Ser fram emot det!

      Med kärlek
      Clara och Milo

      Radera