söndag 17 februari 2013

We are back!!!


Hej alla ni som inte än har tröttnat på att komma in på min blogg och se åter igen "Vad nu, två Milo!?".
Jo, jag insåg att der var lite väl länge sen jag skrev ett nytt inlägg och efter allt tjat från mina kompisar Grete och Alli bestämde jag mig för att fortsätta blogga. Tack!

Kan ni fatta att Milo har fyllt ett år!? För två månader sen, den 18:de December. Vad tiden går fort! Det känns som igår han var sådär liten och oskyldig. Fast han tror ju själv att han fortfarande är en liten valp. Kryper under bord och stolar och välter allt. Din lilla galning!

Här kommer lite bilder från  i sommras som jag hittade i stora familjedatorn. Uppdatering kommer med nya bilder.

Kramizar/
Clara&Milo

Nyfikna Milo som njuter av vyn från balkongen.



Galning!
Bästa Vänner!



På väg ut på promenad med min kusinson Pedro som bor i Chile. Han var på besök förra sommaren.
Härlig promenad i sommarsolen...
Pedro och Milo hann bli väldigt bra vänner på den tiden han var här!



1 kommentar: