torsdag 5 juli 2012

Valpträff!

Det har varit valpträff den här lördagen! Verkligen roligt!
Valparna lekte och busade tillsammans och hade jättekul tillsammans. Det blev bara 4 valpar av 6 som kom för att två kunde tyvärr inte komma.
De som kom var:

- Nova (svart tik)
- Lisa (gul tik)
- Milo (såklart!)
- Chili (svart hane)

Jättefina valpar och alla har vuxit rejält sedan vi hämtade dem.
Mamma Clover busade och med sina barn och hälsade på alla. Vaparna var till och med nästan lika stora som hon!
Det var i alla fall jättekul att se alla valpar tillsamans. 

Det var synd att Doris (gul tik) och Eddie (svart hane) inte kunde komma men vi kommer säkert att ses nästa gång.

Vi har utbytt lite tips mellan mattar och hussar och vi hoppas att vi ska ses igen.

Här kommer det några bilder:

Snälla om du tittar på min blogg skriv en kommentar så att jag vet att det är någon som läser, då skriver jag oftare, jag lovar!



Bus med Lisa och Chili
Mamma Clover sitter fint 
Korvgrillning och en massa valpar! 

Mor och Son 

Nästan lika Stora!

Syskonen ber om mer godis

Först till godiset!!!

Hallå titta, hon har godis!

Mys med mamma Clover

Puss Puss Syskon!

Mmmmm, gott med godis!

Bus med lillasystern Nova i skuggan

Skynda er, mer godis!!!

Chili, Nova och Mamma Clover

Dragkamp med lillasyster Nova

Mamma Clover med Nova (Visst är de lika!?)

Nova och Milo trivs kanon med varandra!

Mysigt med lite sol

Jättefina Clover,
 Tack för alla underbara valpar du gav oss!


8 kommentarer:

  1. Hej Clara! Vilka fina bilder du lagt upp på bloggen. Håller med dej, det va jätte kul att träffas och se valparna och träffa mattar och hussar och Emma och Clover. Dom har blivit så stora våra bebisar. Det som jag också tyckte va så kul, det va att se hur dom beter sig i valpflocken gentemot varandra.
    Ha det så gott!
    Kram Christina och Nova

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Christina!

      Vad kul att du skrev!
      Jag håller med om att bilderna var bra, och det var jättekul att träffa alla.

      Gud vad valparna växer! De växer och växer hur snabbt som helst! Man saknar den tiden de var små och beroende av oss.

      Jag ringer eller mejlar snart för att ni ska hälsa på hos oss eller liknande.

      Vi hörs!
      Kramar och blöta pussar från oss!

      Radera
  2. Jättefina bilder du fick, speciellt på Clover och Milo och Clover och Nova. Inte lätt att fånga dessa yrväder...
    Jag har ny hemsida, kolla in!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder Clara! Kul att ni kom.

    www.windleaf.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vistt blev bilderna bra!? Mamma och pappa hjälpte lite men alla var jätteduktiga på att sitta och så.

      Jag var inne på din hemsida och den blev verkligen jättebra!
      Kommer du att fortsätta skriva på bloggen?

      Kramar
      Clara & Milo

      Radera
  4. Kul med valpträff Clara:) hoppas du och milo mår toppen och har ett super sommarlov :)
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var det var verkligen superkul att ha valpträff och träffa alla små valpsingar. Visst är Clover (Milos mamma) lik Flisa?
      Milo och jag har ett jättebra sommarlov och vi ska snart åka på en liten resa tillsammans med hela familjen.

      Jättekul att du skrev, jag blev verkligen jätteglad av det!
      Jag hoppas att du och din familj har det bra var ni nu är :-)
      Vi ses i augusti!

      Kramisar
      Clara & Milo

      Radera
  5. Vi är i frankrike och har det jätte bra men jag saknar vekligen alla kompisar! <3 Vart ska ni åka?
    Jaa, Clover är faktiskt lite lik Flisa :D Hur många ur är Clover? :D :) ;)
    Hoppas du för det jätte bra på din semester så ses vi väll snart <333
    Kramisar
    Grete & Flisa

    SvaraRadera