onsdag 18 april 2012

Påsk, snö, sol och bollar!

WOW!
Nu är det riktigt länge sedan jag bloggar, sorry!
Det är tyvärr så att kameran har varit borta ganska länge. Men nu så kommer det en bildbomb!

1. Glad Påsk, hoppas ni hade en skön godis-mys. Milo tyckte i alla fall om det (fast han fick bara ben och en pipande boll!)

2. Va, snö, NU!?
Det händer bara inte. Det snöade jättemycket!

3. Det är i alla fall skönt att det kom sol efteråt.

4. Mycket promenader på sistonde. Mamma går ut med Milo varje dag. Tack och lov för att annars skulle han vara helt GALEN när vi kom hem från skolan.

5. Milo har vaccinerats igen! Mot rabies. Tack gode gud att han inte sa ett pip när sticket kom. Och han har också fått sitt pass så att vi kan resa till Danmark (med bil) om vi vill.

Milo har precis upptäckt hur roligt det är att leka med bollar. Han bara älskar dom!

Ja, det var nog allt som har hänt på lovet. Här kommer lite bilder. Har han inte stor? NJUT!


PS: Snälla lägg fler kommentarer, då vet jag att ni verkligen är intresserade av bloggen och att ni följer den annars är det ju inte så kul att fortsätta skriva! Kramar/ Clara









5 kommentarer:

  1. Hej Clara!
    Fina bilder på Milo! Det ser ut som det är ett hål i bollen?! Har du provat att lägga lite godisbitar i den, sen ska han rulla runt den så trillar godisbitarna ut......... Jag har en likadan (tror jag) som mina hundar leker med, jätte kul!
    Kram Christina och Nova

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är ett hål i bollen. Vi har provat att lägga i några godisar men han är så ivrig och upptagen med att jaga och leka med den att han inte märker när godiset kommer ut!
      Jag har också tänkt att det verkligen skulle vara kul med valpträff (kanske att ha det en gång per månad eller så). Undrade om du går på någon valpkurs.
      Jag kan ringa dig så kan vi prata vidare.
      MvH
      Clara

      PS: Jag är inte så gammal (12 år) så om du hellre vill det kan du prata med mina föräldrar istället. Förlåt att jag inte nämnde det innan!

      Radera
  2. Vad söta ni är!
    Jag ÄLSKAR att titta på bloggen! Och OJ vad stor han börjar bli, men det är helt normalt!
    Jag mejlade dig idag :)

    Och jag lovar att fixa valpträff, om 2 veckor flyttar jag in i nytt hus. Då kan vi ses där en passande helg.

    Kram Emma B och Clover

    SvaraRadera
  3. Hej Clara!
    Inte behöver du be om ursäkt inte! Jag ska väl erkänna att jag först trodde det var din mamma som hade bloggen men jag förstog rätt snart att det måste vara en "lill-matte" som skriver. Min Nova är rätt så ivrig att rulla bollen också att hon inte heller märker alla gånger gobitarna trillar ur bollen men det gör min äldre hund så hon går efter och plockar godiset.........
    Vi kommer nog att ses hos Emma framöver när hon flyttat till sitt fina hus. Det är jätte kul att läsa din blogg och följa Milos utveckling. Vi går på valpkurs nu, det är jätte skoj. Nova är helt slut efter.
    Ha det så gott!
    Kram Christina och Nova.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jag mejlade Emma om den där utställningen ni ska på. Vi kommer också! Det ska verkligen bli kul. Då får de små busungarna leka lite tillsammans. Längta så mycket till valpträff!
      Förresten så undrade jag var ni gick på valpkurs. Jag har gått med Milo redan en valpkurs men vi tänkte fortsätta på en annan och eftersom vi bor ganska nära varandra så kanske vi kan gå tillsammans.
      MvH
      Clara

      Radera